Ας συνεχίσουμε από εκεί που είχαμε μείνει! Στο προηγούμενο άρθρο είχαμε δει τι είναι το paperless office και ποια η κατάσταση όσον αφορά τη διαχείριση εγγράφων. Σήμερα συνεχίζουμε παρουσιάζοντας τα οφέλη που μπορεί κάποιος να αποκομίσει από τις paper free διαδικασίες.

Και πάλι θα δανειστούμε την εμπειρία της ΑΙΙΜ, η οποία εδώ και δεκάδες χρόνια μελετά το θέμα με μια πολυπληθή ομάδα στην οποία συμμετέχουν κορυφαίοι επιστήμονες και στελέχη των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου παγκοσμίως.

Τι μας προσφέρει λοιπόν το paperless office; Ποια είναι τα μεγαλύτερα οφέλη από την υιοθέτηση paper free διαδικασιών; Να τι απάντησαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα, με βάση πάντα την προσωπική τους εμπειρία:

  • Γρηγορότερη απόκριση σε αιτήματα πελατών αλλά και συνεργατών
  • Αύξηση παραγωγικότητας
  • Ευκολότερη παρακολούθηση καταστάσεων και κατανομής φόρτου εργασίας
  • Λιγότερα λάθη

Η χρυσή τομή επετεύχθη: αύξηση ταχύτητας και παραγωγικότητας – μείωση λαθών. Και τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα αν δούμε πώς τα πάει το paperless office στην Επιστροφή της Επένδυσης (Return of Investment, ROI):

  • Το 17% έκανε απόσβεση σε 18 μήνες
  • Ένα ποσοστό 31% το πέτυχε σε 12 μήνες
  • Το 24% σε 6 μήνες

Αν προσθέσουμε στα παραπάνω ένα 4% που το κατάφερε σε 3 μήνες (όλοι θα θέλαμε να μάθουμε ποιοι ήταν αυτοί), έχουμε ένα συνολικό ποσοστό 76% που είχε ROΙ μέσα σε 1.5 χρόνο το πολύ! Εντυπωσιακό ποσοστό, έτσι δεν είναι;

Η συζήτηση, θα μπορούσαμε να πούμε, σταματά εδώ. Τι άλλο να προσθέσει κανείς; Ε, λοιπόν κάτι υπάρχει να δούμε και θα σας το παρουσιάσουμε στο τρίτο (και τελευταίο) μέρος της The Paperless Series της Modus: προτάσεις για τη μετάβαση από την αναλογική, έγχαρτη εποχή στην ψηφιακή. Μείνετε συντονισμένοι!