Paperless office: Γιατί το χρειαζόμαστε;

Αντιμετωπίστε τις ανάγκες Διαχείρισης Εγγράφων και Ροής Εργασιών της επιχείρησης ή του οργανισμού σας, μετατρέποντας την έντυπη πληροφορία σε ψηφιακή μορφή και επιλύστε τα καθημερινά σας προβλήματα γρήγορα, απλά και αποτελεσματικά.

Το πρόβλημα

  • Απώλεια σημαντικού χρόνου  των διοικητικών στελεχών για συγκέντρωση πληροφοριών, παρά για λήψη αποφάσεων

  • Δυσκολία ανεύρεσης μεγάλου ποσοστού των επιχειρησιακών εγγράφων, τοποθετημένων σε λάθος σημείο

  • Αυξημένο λειτουργικό κόστος φυσικής διακίνησης εγγράφων, παραγωγής αντιγράφων και συντήρησης χώρων αποθήκευσης

Η λύση

  • Άμεση πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες, χάρη στην εύκολη αναζήτηση και ανάκτηση εγγράφων

  • Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, με ψηφιακές υπογραφές, για γρήγορη και ασφαλή διεκπεραίωση των υποθέσεών σας

  • Απλοποίηση και μοντελοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών, για ελαχιστοποίηση λαθών και απώλειας εγγράφων

Αποτέλεσμα: Αποδειγμένη Εξοικονόμηση

0%
Χρόνος
0%
Κόστος
0%
Χώρος

Πώς μπορείτε να το επιτύχετε;

Έχετε δοκιμάσει την πλατφόρμα Papyros;