Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Ασφαλιστικές Εταιρείες

Οργανώστε τα έγγραφα σας, αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες διεκπεραίωσης ζημίων και αναδοχής ασφαλιστικών κινδύνων σε ένα ασφαλές, φιλικό, paperless περιβάλλον.

Χαρακτηριστικά Πλατφόρμας

Ψηφιοποίηση & Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ψηφιοποίησης της πλατφόρμας Papyros ECM, καταργήσετε την φυσική αρχειοθέτηση και μειώστε άμεσα τα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης

Διαχείριση Υποθέσεων

Οργανώστε έγγραφα και πληροφορίες τρίτων συστημάτων σε υποθέσεις ( Ζημιών, Συμβολαίων, Προμηθειών, Πρόσληψης νέου προσωπικού κλπ.) για εύκολη παρακολούθηση της πορείας του κάθε ζητήματος καθώς και την πληρότητα των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Τυποποίηση & Αυτοματοποίηση Διαδικασιών

Επιταχύνετε τις εσωτερικές διαδικασίες  με αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, ηλεκτρονικές φόρμες και λίστες εργασίας (task lists) για κάθε χρήστη.

Ψηφιακές Υπογραφές EIDAS

Υπογράψτε ψηφιακά συμβάσεις και άλλα έγγραφα με πελάτες, συνεργάτες ή προμηθευτές σε λίγα δευτερόλεπτα από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet. Χρησιμοποιήστε Εγκεκριμένη (Qualified) Ψηφιακή Υπογραφή και καταργήστε πλήρως την χειροκίνητη έγχαρτη διαδικασία.

Παραγωγή Αναφορών

Σχεδιάστε λεπτομερείς αναφορές για την πρόοδο των εσωτερικών διαδικασιών, τους χρόνους ανταπόκρισης του κάθε τμήματος. Ανακαλύψτε τα σημεία συμφόρησης του οργανισμού και προχωρήστε σε διορθωτικές ενέργειες για συνεχή αύξηση της παραγωγικότητας.

Διασύνδεση με τρίτα συστήματα

Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείτε το προσωπικό σας με πολλές διαφορετικές εφαρμογές. Μπορείτε να παρέχετε πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες στο περιβάλλον που είναι εξοικειωμένος ο χρήστης, αξιοποιώντας την μεγάλη γκάμα διασυνδέσεων της πλατφόρμας.

Τυποποίηση & Πρότυπα Εγγράφων

Αυτοματοποιήστε την παραγωγή εγγράφων με την χρήση templates και κερδίστε πολύτιμο χρόνο στην επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες σας.

Αυτόματες Ενημερώσεις (Email Notifications)

Ορίστε αυτόματες αποστολές ενημερώσεων, ώστε να μην χάνονται σημαντικές προθεσμίες όπως (λήξη πιστοποιητικών, συμβάσεων καθυστερήσεις πληρωμών, κλπ.)

Ασφάλεια & Διαφάνεια

Προστατεύστε έγγραφα με ευαίσθητα δεδομένα πελατών και εφαρμόστε αυστηρούς κανόνες πρόσβασης και διακίνησης της πληροφορίας. Διασφαλίστε την σωστή τήρηση εσωτερικών διαδικασιών, με πλήρη καταγραφή ενεργειών (audit trails).

Εργαλεία Σχεδίασης

Οι διαδικασίες της επιχείρησης, όσο πολύπλοκες και να είναι, σχεδιάζονται χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης κώδικα με τα low-code/no-code εργαλεία Papyros Form Designer και Workflow Designer.

Case Study / Testimonial

Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων αντιμετωπίζουν καθημερινά τις ίδιες προκλήσεις: χαμένα έγγραφα, χρονοβόρες διαδικασίες και καθυστερήσεις. Δείτε πώς η Modus έλυσε τα προβλήματα αυτά και αύξησε την παραγωγικότητα, εξοικονομώντας χρόνο, κόστος και χώρο αποθήκευσης αλλά και τυποποίησε τις εργασίες, επιτυγχάνοντας κανονιστική συμμόρφωση.

Συνεργαστήκαμε με την Modus επειδή διαθέτει την πιο ευέλικτη πλατφόρμα διαχείρισης εγγράφων και αυτοματισμού ροής εργασιών. Το σύστημα Papyros μας επέτρεψε πραγματικά να επανεξετάσουμε τις διαδικασίες μας και να τις αυτοματοποιήσουμε, πάντα σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς. Συνεχίζουμε ακόμα και σήμερα, να προσθέτουμε νέες ροές στον Papyros αφού μας δίνει την δυνατότητα κάλυψης νέων αναγκών. Βασικός παράγοντας για την επιλογή μας να συνεργαστούμε με τη Modus ήταν η πλατφόρμα Papyros. Μέσω αυτής όχι μόνο αυτοματοποιήσαμε τις διαδικασίες μας αλλά συνεχίζουμε ακόμα και σήμερα να προσθέτουμε νέες ροές (workflows) αφού μας δίνει την δυνατότητα κάλυψης νέων επιχειρησιακών αναγκών που προκύπτουν.

Ευάγγελος Πασχάλης
Διευθυντής Μηχανογράφησης, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Εκ μέρους της Ορίζων Ασφαλιστικής Εταιρίας θα ήθελα να επισημάνω ότι η λειτουργία του Papyros έχει φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα στην διαχείριση των εταιρικών εγγράφων και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών. Παράλληλα συνεισφέρει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας  και στην χρήση λιγότερων χάρτινων πόρων. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι η εύκολη διασύνδεση / συνεργασία με το ERP σύστημα της εταιρίας, γεγονός που πολλαπλασιάζει την επιχειρησιακή του αξία.

Τσακαρισιάνος Χριστόφορος
Data Protection Officer, Ορίζων Ασφαλιστική

Οφέλη

Μείωση λειτουργικού κόστους από την κατάργηση της φυσικής αρχειοθέτησης
Ταχύτερη διεκπεραίωση των ζημιών, ελαχιστοποίηση του χρόνου έκδοσης ασφαλιστηρίων
Συμμόρφωση με κανονισμούς και διαδικασίες (π.χ. ISO, GDPR)
Απλοποίηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών και των ροών εργασίας
Αυξημένη ασφάλεια, παρέχοντας πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους χρήστες
Εποπτεία και έλεγχος σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων ασφάλισης
Ταχύτερη λήψη αποφάσεων, με τη βοήθεια τυποποιημένων αναφορών και στατιστικών
Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, καταβάλλοντας ταχύτερα τις αποζημιώσεις

Ενδεικτικές Λύσεις Papyros

Η μακρόχρονη εμπειρία μας και οι συνεργασίες μας με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας, δίνουν στην ομάδα της Modus την απαραίτητη τεχνογνωσία για την σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων στις περισσότερες λειτουργίες της ασφαλιστικής επιχείρησης.

Διαχείριση Αλληλογραφίας

Αρχειοθετήστε και διακινήστε εσωτερικά την αλληλογραφία της επιχείρησης με πελάτες και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox σας. Αναζητήστε το ιστορικό επικοινωνίας με τον πελάτη με εφαρμογή πολύπλοκων κριτηρίων (Ημ/νία, Αρ. Πρωτοκόλλου, Αποστολέας, Κλάδο, Αρ. Ζημιάς, Αρ. Συμβολαίου κλπ.)

Διαχείριση Ζημιών

Επιταχύνετε την διεκπεραίωση ζημιών σε όλους τους κλάδους ασφάλισης με την αυτοματοποίηση διαδικασίας από το αίτημα, την ανάθεση μέχρι την αποζημίωση με διαβάθμιση αρμοδιοτήτων σε διακανονιστές, χαρτοφυλάκιο και διοίκηση. Οργανώστε δικαιολογητικά, συμβόλαια, παραστατικά, πληρωμές και αλληλογραφία σε ένα ηλεκτρονικό φάκελο Ζημιάς.

Διαχείριση Αναδοχής Κινδύνου/ Έκδοση Νέου Συμβολαίου (Underwriting)

Αυτοματοποιήστε την διαδικασίας προ-ελέγχου και την συλλογή δικαιολογητικών για την έκδοση νέου συμβολαίου ασφάλισης. Εφαρμόστε κανόνες εγκρίσεων ανά κλάδο, προϊόν ή κωδικό κάλυψης.

Διαχείριση Παραστατικών

Ψηφιοποιήστε RFPs, προσφορές, παραστατικά, παραλαβές και αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες ελέγχου και πληρωμής της επιχείρησης. Εφαρμόστε αυστηρές πολιτικές έγκρισης πληρωμών ανάλογα με τον τύπο της προμήθειας, τον κλάδο, το ποσό κλπ. και προστατεύστε την επιχείρησή σας από κακόβουλες ενέργειες.

Αρχεία Ανθρώπινου Δυναμικού

Προστατεύστε τα αρχεία του προσωπικού σας, και αυτοματοποιήστε τις από το αίτημα νέας πρόσληψης μέχρι την αίτηση έγκρισης άδειας. Συνδέστε τα στοιχεία φακέλου προσωπικού με τα λοιπά δεδομένα του σε πλήρη συνεργασία με το εκάστοτε HR σύστημα της εταιρίας.

Διαχείριση Νομικών Υποθέσεων

Οργανώστε Δικόγραφα, Δικαστικές Αποφάσεις και άλλα δικαστικά και εξωδικαστικά έγγραφα σε Νομικές Υποθέσεις. Παρακολουθήστε την πρόοδο των Δικαστικών Υποθέσεων με λεπτομερείς αναφορές Σημαντικών Προθεσμιών, Δικασίμων και Οικονομικών Στοιχείων.

Ψηφιακές Υπηρεσίες σε τρίτους

Δώστε περιορισμένη πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες σε χρήστες εκτός της επιχείρησης (πελάτες, ασφαλιστικούς συμβούλους, συνεργάτες) και βελτιώστε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σας.

Ιστορικά Αρχεία

Ψηφιοποιήστε το παλαιότερο αρχείο της επιχείρησης, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα εντός και εκτός της επιχείρησης. Εφαρμόστε πολιτικές αυτόματης καταστροφής παλαιότερου αρχείου και διασφαλίστε την συμμόρφωση της επιχείρησής σας με το ελληνικό και ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο.

Αρχειοθετήστε και διακινήστε εσωτερικά την αλληλογραφία της επιχείρησης με πελάτες και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox σας. Αναζητήστε το ιστορικό επικοινωνίας με τον πελάτη με εφαρμογή πολύπλοκων κριτηρίων (Ημ/νία, Αρ. Πρωτοκόλλου, Αποστολέας, Κλάδο, Αρ. Ζημιάς, Αρ. Συμβολαίου κλπ.)

Demo | modus.gr
Demo | modus.gr

Demo on demand

Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ DEMO