Διαχείριση  Εγγράφων

Ανεξάρτητα από το τομέα δραστηριοποίησης της, κάθε επιχείρηση διαχειρίζεται μεγάλο όγκο εγγράφων, emails και άλλων αρχείων σε όλα τα τμήματά της και σε κάθε εσωτερική διαδικασία. Χωρίς ένα κεντρικό και οργανωμένο ψηφιακό σύστημα διαχείρισης εγγράφων, η πληροφορία διαχέεται μεταξύ διάσπαρτων σημείων και πληροφοριακών συστημάτων με αποτέλεσμα 

Η πλατφόρμα Papyros ECM παρέχει ένα πλήρες, ασφαλές και εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης εγγράφων το οποίο παραμετροποιείται και εφαρμόζεται σε όλες τις επιμέρους διαδικασίες.

Χαρακτηριστικά Λύσης

Αποκτήστε άμεση και ασφαλή πρόσβαση στα έγγραφα σας, μειώστε σημαντικά τα λειτουργικά κόστη και τον χρόνο διαχείρισης των επιχειρησιακών εγγράφων αξιοποιώντας τις λύσεις Διαχείρισης Εγγράφων της πλατφόρμας Papyros ECM.

Εργαλεία Ψηφιοποίησης

Ψηφιοποιήστε τα φυσικά έγγραφα μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης σαρωτών του Papyros ECM. Αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα έγγραφα της για εύκολη αναζήτηση και καταργήστε τις χρονοβόρες εργασίες της φυσικής αρχειοθέτησης

Check-in / out Εγγράφων

Η λειτουργικότητα Check-in, Check-out του συστήματος κάνει δυνατή την απομακρυσμένη συνεργασία του προσωπικού στην συγγραφή και επεξεργασία των επιχειρησιακών εγγράφων.

Σχόλια & Σημειώσεις (Annotations)

Η συνεργασία στην παραγωγή, επεξεργασία και έγκριση εγγράφων γίνεται πιο εύκολη, καθώς ο κάθε χρήστης μπορείς εντός του περιβάλλοντος εφαρμογής να προσθέσει τα δικά του σχόλια και σημειώσεις.

Ψηφιακές Υπογραφές

Διασφαλίστε την εγκυρότητα των πληροφοριών καθώς και την κανονιστική συμμόρφωση της επιχείρησης με την αξιοποίηση των ψηφιακών υπογραφών κατά την έγκριση διαδικασιών και εγγράφων.

Δικαιώματα & Εξουσιοδοτήσεις

Μέσω του εκτενούς περιβάλλοντος διαχείρισης της πλατφόρμας Papyros μπορείτε να εφαρμόσετε κανόνες πρόσβασης σε χρήστες, έγγραφα και άλλες οντότητες της οργάνωσης της επιχείρησης, καλύπτοντας κάθε πιθανή πολιτική ασφάλειας.

Εκτενείς Αναφορές & Δείκτες Απόδοσης (KPIs)

Παρακολουθήστε σε αληθινό χρόνο την παραγωγικότητα του προσωπικού και τα αποτελέσματα του σχεδιασμού της διοίκησης, σε όλα τα στάδια των διαδικασιών σας ορίζοντας εκτενείς αναφορές και μετρήσιμους δείκτες απόδοσης (Reports & KPIs). Ανακαλύψτε τα σημεία συμφόρησης (bottlenecks) και προβείτε σε διορθωτικές παρεμβάσεις.

Καταγραφή Ενεργειών (Audit Logs)

Κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται εντός της πλατφόρμας αποθηκεύεται εντός του ιστορικού της κάθε διαδικασίας προσφέροντας πλήρη εικόνα στο προσωπικό για την πορεία του κάθε ζητήματος.

Ημερολόγιο & Αυτόματες Ενημερώσεις

Ορίστε δυναμικές προθεσμίες στα επιμέρους βήματα των διαδικασιών, οι οποίες αποτυπώνονται στο προσωπικό ημερολόγιο του κάθε χρήστη / ρόλου. Ακόμα ενημερώστε καθημερινά το προσωπικό για τυχόν καθυστερήσεις με αυτοματοποιημένα email και ειδοποιήσεις εντός της εφαρμογής.

Παρακολούθηση Εκδόσεων

Κάθε φορά που επεξεργάζεστε έγγραφα του συστήματος Papyros ECM, η πλατφόρμα διατηρεί τις διαφορετικές εκδόσεις, ώστε να μπορείτε στη συνέχεια να ανατρέξετε σε όλο το ιστορικό των αλλαγών.

Εργαλεία Διασύνδεσης με Τρίτα Συστήματα

Διασυνδέοντας το σύστημα Papyros ECM με την υπάρχουσα υποδομή της επιχείρησής σας, το προσωπικό σας δεν θα χρειαστεί να κάνει διπλές καταχωρίσεις, ή να συγκεντρώνει πληροφορίες από διάσπαρτα σημεία για να διεκπεραιώσει τις καθημερινές του εργασίες. Αντιθέτως μπορείτε να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα του Papyros από το περιβάλλον στο οποίο είναι εξοικειωμένοι μέσω των εργαλείων διασύνδεσης της πλατφόρμας Papyros ECM με τις back-office εφαρμογές της επιχείρησης

Εναλλακτικά Περιβάλλοντα Χρήσης

Στην πλατφόρμα Papyros ECM μπορείτε να διεκπεραιώσετε τις καθημερινές σας υποχρεώσεις όπου και αν βρίσκεστε, τοπικά μέσω της εφαρμογής Papyros Windows Client, απομακρυσμένα (Papyros Web Client) ή και κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού μέσω της εφαρμογής για Papyros Mobile για συσκευές Android και IOS.

Ψηφιοποιήστε τα φυσικά έγγραφα μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης σαρωτών του Papyros ECM. Αρχειοθετήστε ηλεκτρονικά τα έγγραφα της για εύκολη αναζήτηση και καταργήστε τις χρονοβόρες εργασίες της φυσικής αρχειοθέτησης

Οφέλη

Μείωση λειτουργικών δαπανών που σχετίζονται με την φυσική αρχειοθέτηση (μέσα αποθήκευσης, αναλώσιμα, χρόνος)
Πρόσβαση σε έγγραφα και πληροφορίες εκτός της επιχείρησης και σε κινητές συσκευές
Σύνθετη και ταχύτατη αναζήτηση και ανάκληση εγγράφων
Επιτάχυνση και οργάνωση διαμοιρασμού της πληροφορίας μεταξύ τμημάτων
Προστασία των εγγράφων από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, τροποποίηση ή καταστροφή
Διασφάλιση συμμόρφωσης με νομοθεσίες και κανονισμούς και ελαχιστοποίηση του νομικού ρίσκου
Βελτίωση Περιβάλλοντος Εργασίας για το προσωπικό
Μείωση Περιβαλλοντικού Αποτυπώματος από την κατάργηση φυσικής κυκλοφορίας εγγράφων
Demo | modus.gr
Demo | modus.gr

Demo on demand

Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ DEMO