Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Κλάδος Υγείας

Προστατεύστε τα έγγραφα των ασθενών σας, αυτοματοποιήστε τις εσωτερικές σας διαδικασίες σε ένα ασφαλές και φιλικό στον χρήστη, paperless περιβάλλον.

Bελτιώστε σημαντικά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, με την πλατφόρμα Papyros της Modus.

Χαρακτηριστικά Πλατφόρμας

Ψηφιοποίηση & Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ψηφιοποίησης της πλατφόρμας Papyros ECM και καταργήσετε την φυσική αρχειοθέτηση επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση πόρων.

Διαχείριση Υποθέσεων

Οργανώστε κρίσιμα έγγραφα και πληροφορίες τρίτων συστημάτων σε υποθέσεις ( Νέου ασθενή, Νοσηλείας, Προμήθειας, Πρόσληψης Προσωπικού κλπ.) για εύκολη παρακολούθηση της πορείας του κάθε ζητήματος και αυτοματοποιημένο έλεγχο της πληρότητας των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Τυποποίηση & Αυτοματοποίηση Διαδικασιών

Αυτοματοποιήστε επιχειρησιακές διαδικασίες αξιοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης ηλεκτρονικών φορμών και ροών εργασίας, επιταχύνετε σημαντικά την συνεργασία των τμημάτων της εταιρίας.

Self-Service Portals

Προσφέρετε ψηφιακές υπηρεσίες σε ασθενείς για να καταθέτουν ηλεκτρονικά αιτήματα, δικαιολογητικά και άλλα έγγραφα μέσω ειδικά διαμορφωμένων εφαρμογών αυτό-εξυπηρέτησης πελατών και βελτιώστε σημαντικά το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ψηφιακές Υπογραφές EIDAS

Εφαρμόστε ψηφιακές υπογραφές σε επιχειρησιακά έγγραφα και διαδικασίες και διασφαλίστε την πλήρη συμμόρφωση του οργανισμού με πρότυπα τυποποίησης, κανονισμούς και νομοθεσίες. Χρησιμοποιήστε Εγκεκριμένη (Qualified) Ψηφιακή Υπογραφή και καταργήστε πλήρως την χειροκίνητη έγχαρτη διαδικασία.

Παραγωγή Αναφορών

Σχεδιάστε λεπτομερείς αναφορές για την πρόοδο των εσωτερικών διαδικασιών, τους χρόνους ανταπόκρισης του κάθε τμήματος. Ανακαλύψτε τα σημεία συμφόρησης του οργανισμού και προχωρήστε σε διορθωτικές ενέργειες για συνεχή αύξηση της παραγωγικότητας

Διασύνδεση με τρίτα συστήματα

Αξιοποιώντας τη μεγάλη γκάμα εργαλείων διασύνδεσης του Papyros μπορείτε να παρέχετε πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες στο περιβάλλον που είναι εξοικειωμένος ο χρήστης.

Τυποποίηση & Πρότυπα Εγγράφων

Αυτοματοποιήστε την παραγωγή εγγράφων με την χρήση templates και κερδίστε πολύτιμο χρόνο στην επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες σας.

Συλλογή δεδομένων απο έγγραφα

Αξιοποιήστε τα εργαλεία σύλληψης δεδομένων (OCR, OMR, Barcode και Form Recognition), και καταργήστε την χρονοβόρα εργασία της καταχώρησης στοιχείων από έγγραφα.

Αυτόματες Ενημερώσεις (Email Notifications)

Ορίστε αυτόματες αποστολές ενημερώσεων, ώστε να μην χάνονται σημαντικές προθεσμίες όπως (λήξη πιστοποιητικών, συμβάσεων καθυστερήσεις πληρωμών, κλπ.)

Ασφάλεια & Διαφάνεια

Προστατεύστε έγγραφα με ευαίσθητα δεδομένα πελατών και εφαρμόστε αυστηρούς κανόνες πρόσβασης και διακίνησης της πληροφορίας. Διασφαλίστε την σωστή τήρηση εσωτερικών διαδικασιών, με πλήρη καταγραφή ενεργειών (audit trails).

Εργαλεία Σχεδίασης

Οι διαδικασίες σας, όσο πολύπλοκες και να είναι, σχεδιάζονται χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης κώδικα με τα low-code/no-code εργαλεία Papyros Form Designer και Workflow Designer.

Οφέλη

Ενοποίηση της πληροφορίας που αφορά τον ασθενή, ώστε να είναι εύκολα και γρήγορα προσβάσιμη από το ιατρικό προσωπικό.
Επιτάχυνση επικοινωνίας με ασφαλιστικούς φορείς για ταχύτερη καταβολή αποζημίωσης ασφάλισης υγείας
Τυποποίηση διαδικασιών και διασφάλιση συμμόρφωσης του οργανισμού με πρότυπα, κανονισμούς και νομοθεσίες
Απομακρυσμένη πρόσβαση προσωπικού σε έγγραφα και διαδικασίες από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό
Αυξημένη ασφάλεια προσωπικών δεδομένων και απόρρητων πληροφοριών, με διαβαθμισμένη πρόσβαση σε έγγραφα μόνο από εξουσιοδοτημένους χρήστες
Εποπτεία και έλεγχος, διασφάλιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών σε οποιοδήποτε στάδιο των εσωτερικών διαδικασιών
Ταχύτερη λήψη αποφάσεων, με τη βοήθεια τυποποιημένων αναφορών και στατιστικών
‘Άμεση εξοικονόμηση πόρων λόγω αντικατάστασης χρονοβόρων έγχαρτων διαδικασιών με ηλεκτρονικές

Ενδεικτικές Λύσεις Papyros

Διαχείριση Αλληλογραφίας

Αρχειοθετήστε και διακινήστε ψηφιακά την αλληλογραφία της επιχείρησης με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox σας. Προωθήστε αιτήματα και επιστολές στο αρμόδιο προσωπικό και ορίστε συγκεκριμένες προθεσμίες απάντησης για άμεση βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης της εταιρίας.

Φάκελος Ασθενή

Προσφέρετε στο ιατρικό προσωπικό άμεση πρόσβαση στο ιστορικό κάθε ασθενή από τον υπολογιστή, tablet ή κινητό. Οργανώστε παραπεμπτικά, εξετάσεις, διαγνώσεις, δικαιολογητικά, παραστατικά, πληρωμές και αλληλογραφία σε ένα ηλεκτρονικό φάκελο ασθενή.

Διαχείριση Αιτημάτων

Τυποποιήστε και αυτοματοποιήστε τη διαχείριση παραπόνων ασθενών, συγκατάθεσης ασθενή, συλλογή δικαιολογητικών για αποζημίωση από ασφαλιστικούς φορείς και άλλες εσωτερικές διαδικασίες.

Διαχείριση Παραστατικών

Ψηφιοποιήστε RFPs, προσφορές, παραστατικά, παραλαβές και αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες ελέγχου και πληρωμής της επιχείρησης. Εφαρμόστε αυστηρές πολιτικές έγκρισης πληρωμών ανάλογα με τον τύπο της προμήθειας, τον τμήμα, το ποσό κλπ. και προστατεύστε την επιχείρησή σας από κακόβουλες ενέργειες.

Διαχείριση Συμβάσεων

Αυτοματοποιήστε τον κύκλο διαχείρισης των συμβάσεων από τον σχεδιασμό, την σύνταξη, την έγκριση μέχρι και την ανανέωση τους με ανάθεση ξεκάθαρων αρμοδιοτήτων στα διαφορετικά τμήματα της εταιρίας. Οργανώστε την τήρηση των αρχείων των συμβάσεων, του υποστηρικτικού υλικού και της σχετικής αλληλογραφίας σε ένα κεντρικό σημείο με διαβαθμισμένη πρόσβαση ανά τμήμα και χρήστη.

Αρχεία Ανθρώπινου Δυναμικού

Προστατεύστε τα αρχεία του προσωπικού σας, και αυτοματοποιήστε όλον τον κύκλο ζωής του εργαζομένου. Διαχειριστείτε κεντρικά τα αιτήματα του προσωπικού για άδειες, ανανεώσεις/ τροποποιήσεις σύμβασης, προσλήψεις, ταξίδια κλπ. σε πλήρη σύνδεση με το εκάστοτε HR σύστημα της εταιρίας.

Ψηφιακές Υπηρεσίες σε τρίτους

Προσφέρετε περιορισμένη πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες σε χρήστες εκτός της επιχείρησης (πελάτες, συνεργάτες) και βελτιώστε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σας.

Αρχειοθετήστε και διακινήστε ψηφιακά την αλληλογραφία της επιχείρησης με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox σας. Προωθήστε αιτήματα και επιστολές στο αρμόδιο προσωπικό και ορίστε συγκεκριμένες προθεσμίες απάντησης για άμεση βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης της εταιρίας.

Demo | modus.gr
Demo | modus.gr

Demo on demand

Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ DEMO