Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Διαχείριση Υποθέσεων

Ο συνδυασμός πλήθους εγγράφων και ο συντονισμός ανθρώπων και επιχειρησιακών διαδικασιών οδηγούν σε καθυστερήσεις και λάθη και τελικά δυσκολεύουν την καθημερινή λειτουργία αλλά και την περεταίρω ανάπτυξη της επιχείρησης.

Οι λύσεις Διαχείρισης Επιχειρησιακών Υποθέσεων (Case Management) της πλατφόρμας Papyros ECM συγκεντρώνουν κάτω από μία οντότητα χρήσιμα δεδομένα, έγγραφα, λίστες καθηκόντων και όλες τις ροές εργασίας που αφορούν σε ένα συγκεκριμένο θέμα, προωθώντας τη στη συνέχεια στους κατάλληλους χρήστες για έλεγχο και διεκπεραίωση.  

Χαρακτηριστικά Λύσης

Οργανώστε δεδομένα, έγγραφα, διαδικασίες, καθήκοντα και κρίσιμες ημερομηνίες σε υποθέσεις και ανακτήστε τον έλεγχο στα καθημερινά ζητήματα της επιχείρησής σας.

Ψηφιοποίηση & Διαχείριση Εγγράφων

Κάθε υπόθεση του συστήματος περιέχει σειρά από φακέλους και έγγραφα, εισερχόμενα και εξερχόμενα, που συνθέτουν την συνολική εικόνα του κάθε ζητήματος. Η πλατφόρμα Papyros ECM δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να ψηφιοποιούν, να οργανώνουν τα έγγραφα της υπόθεσης μαζί με διαφορετικές τις εκδόσεις τους και να τα διακινούν για τον απαραίτητο έλεγχο και την διεκπεραίωση τους.

Ηλεκτρονικές Φόρμες

Αξιοποιήστε την δυνατότητα σχεδίασης ηλεκτρονικών φορμών για να συνδυάσετε κρίσιμα στοιχεία με όλο το περιεχόμενο της υπόθεσης και προχωρήστε σε σημαντική μείωση του χαρτιού στην επιχείρηση. Με τη χρήση ηλεκτρονικών φορμών η συλλογή της πληροφορίας γίνεται άμεσα κι εύκολα, ελαχιστοποιώντας το ρίσκο ανθρώπινου λάθους στις εσωτερικές διαδικασίες.

Λίστες Καθηκόντων

Οι πιστοποιημένοι χρήστες της πλατφόρμας Papyros ECM αποκτούν πρόσβαση στις καθημερινές εργασίες που αφορούν στις υποθέσεις τους στην μορφή εισερχόμενων και εξερχόμενων ζητημάτων προς διεκπεραίωση με σημαντικές πληροφορίες για το τύπο της εργασίας, την προτεραιότητα και την προθεσμία στην οποία πρέπει να ολοκληρωθούν.

Εκτενείς Αναφορές & Δείκτες Απόδοσης (KPIs)

Παρακολουθήστε σε αληθινό χρόνο την παραγωγικότητα του προσωπικού και τα αποτελέσματα του σχεδιασμού της διοίκησης, σε όλα τα στάδια των διαδικασιών σας ορίζοντας εκτενείς αναφορές και μετρήσιμους δείκτες απόδοσης (Reports & KPIs). Ανακαλύψτε τα σημεία συμφόρησης (bottlenecks) και προβείτε σε διορθωτικές παρεμβάσεις.

Ασφάλεια

Διασφαλίστε τις ευαίσθητες πληροφορίες και έγγραφα με την εφαρμογή αυστηρών κανόνων πρόσβασης. Ενισχύστε την διαφάνεια και τον έλεγχο στις διαδικασίες της επιχείρησης, ορίζοντας κανόνες καταγραφής ενεργειών των χρηστών (audit trails).

Σχεδίαση Ροών Εργασίας

Με τα γραφικά εργαλεία σχεδίασης ροών εργασίας BPMN 2.0, μπορείτε, χωρίς συγγραφή κώδικα, να αυτοματοποιήσετε τη διαδρομή της υπόθεσης στα διαφορετικά στάδια διεκπεραίωσης της, ορίζοντας κανόνες ελέγχου, ρόλους και καθήκοντα σε κάθε στάδιο. Με τον τρόπο αυτό οργανώνετε τις αρμοδιότητες κάθε τμήματος και διευκολύνετε τη συνεργασία μεταξύ των χρηστών. και τις αρμοδιότητες του κάθε τμήματος της επιχείρησης

Διαχείριση Emails

Η διεκπεραίωση των καθημερινών υποθέσεων συχνά περιλαμβάνει την ανταλλαγή πολλών email με πελάτες, συνεργάτες ή προμηθευτές της επιχείρησης. Οργανώστε την επικοινωνία με ένα κλικ, μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης μηνυμάτων (IMAP/POP3) της πλατφόρμας Papyros ECM ή κατευθείαν από την εφαρμογή του Outlook και απελευθερώστε χώρο στον κεντρικό email server της εταιρίας.

Έλεγχος Πληρότητας & Αυτοματισμοί

Η διεκπεραίωση μιας υπόθεσης συχνά προϋποθέτει την κατάθεση εγγράφων, την λήψη απόφασης ή την ολοκλήρωση ενεργειών. Τα ενσωματωμένα μας εργαλεία προσφέρουν τη δυνατότητα ορισμού ειδικών κανόνων στα επιμέρους στάδια εξέλιξης της υπόθεσης, διασφαλίζοντας ότι διεκπεραιώνονται κάθε φορά σωστά και με την απαραίτητη τεκμηρίωση.

Κάθε υπόθεση του συστήματος περιέχει σειρά από φακέλους και έγγραφα, εισερχόμενα και εξερχόμενα, που συνθέτουν την συνολική εικόνα του κάθε ζητήματος. Η πλατφόρμα Papyros ECM δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να ψηφιοποιούν, να οργανώνουν τα έγγραφα της υπόθεσης μαζί με διαφορετικές τις εκδόσεις τους και να τα διακινούν για τον απαραίτητο έλεγχο και την διεκπεραίωση τους.

Οφέλη

Σημαντική μείωση λειτουργικού κόστους από την κατάργηση διαχείρισης χαρτιού
Επιτάχυνση διεκπεραίωσης υποθέσεων και αύξηση παραγωγικότητας
Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Μείωση ανθρώπινων λαθών και ελαχιστοποίηση του νομικού ρίσκου
Πλήρη εικόνα σε αληθινό χρόνο για την εξέλιξη σύνθετων ζητημάτων και για τα προβλήματα που προκύπτουν
Διαφάνεια και διασφάλιση συμμόρφωσης με νομοθεσίες και κανονισμούς
Βελτίωση συνεργασίας μεταξύ τμημάτων της επιχείρησης
Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας με πλήρη καταγραφή πρόσβασης και ενεργειών των χρηστών
Demo | modus.gr
Demo | modus.gr

Demo on demand

Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ DEMO