Case Study / Testimonial
Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων αντιμετωπίζουν καθημερινά τις ίδιες προκλήσεις: χαμένα έγγραφα, χρονοβόρες διαδικασίες και καθυστερήσεις. Δείτε πώς η Modus έλυσε τα προβλήματα αυτά και αύξησε την παραγωγικότητα, εξοικονομώντας χρόνο, κόστος και χώρο αποθήκευσης αλλά και τυποποίησε τις εργασίες, επιτυγχάνοντας κανονιστική συμμόρφωση.
Οφέλη
Νέα
Διαβάστε τα τελευταία μας άρθρα σχετικά με τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Papyros, καλές πρακτικές για τη διαχείριση εγγράφων, διαδικασιών και υποθέσεων καθώς και νέα απο την ΙΤ κοινότητα.
Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία της εταιρείας επι COVID-19
13/03/2020Αγαπητοί Πελάτες και Συνεργάτες, H Modus λειτουργώντας με…
H Modus στο 2nd Enterprise Document & Content Management Congress
14/11/2019Έχουμε την τιμή στο συνέδριο αυτό ο κος John Theophilos, Head of IT…
Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξετε τον τρόπο που διαχειρίζεστε την εταιρική πληροφορία;
03/10/2019Είναι σίγουρα πολλά τα πράγματα εκείνα που μπορούν να…
Overcoming the Challenge of Unstructured Information
29/08/2019According to AIIM research, 75% of the organizations we surveyed view digital transformation as…