Λύσεις για τον Κλάδο Παραγωγής & Λιανεμπορίου

Οργανώστε την επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό σε ένα πλήρες ψηφιακό περιβάλλον, μειώστε σημαντικά το κόστος συμμόρφωσης της επιχείρησης με διεθνείς κανονισμούς και επιταχύνετε την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων της εταιρίας.

Χαρακτηριστικά Πλατφόρμας

Διαχείριση Αλληλογραφίας

Αρχειοθετήστε και διακινήστε ψηφιακά την αλληλογραφία της επιχείρησης με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox σας. Προωθήστε αιτήματα και επιστολές στο αρμόδιο προσωπικό και ορίστε συγκεκριμένες προθεσμίες απάντησης για άμεση βελτίωση του χρόνου ανταπόκρισης της εταιρίας.

Διαχείριση Φάκελου Πελάτη

Αποκτήστε πρόσβαση στην πλήρη εικόνα του πελάτη συγκεντρώνοντας όλο το ιστορικό ανταλλαγής emails, επιστολών και εγγράφων όπως Παραστατικά, Προσφορές, Τιμοκατάλογοι, Συμβάσεις, Καρτέλες, Πληρωμές κλπ. Διασυνδέστε το Papyros ECM με το CRM της εταιρίας σας για άμεση αύξηση της παραγωγικότητας των πωλήσεων.

Διαχείριση Μάρκετινγκ Υλικού

Αυτοματοποιήστε την διαδικασία παραγωγής και έγκρισης νέου marketing υλικού, ώστε νέες μπροσούρες, ετικέτες, συσκευασίες, καμπάνιες και οι εκδόσεις τους να προωθούνται αυτόματα στα διαφορετικά τμήματα για προσθήκη σχολίων και τυποποιείστε την έγκρισή τους για συμμόρφωση με κανονισμούς διασφάλισης ποιότητας.

Διαχείριση Παραστατικών

Αρχειοθετήστε αυτόματα όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά κατευθείαν από τη λογιστική εφαρμογής σας και ελέγξτε τις διαδικασίες παράδοσης προϊόντων και είσπραξης μετρητών και επιταγών με τη χρήση εργαλείων barcode recognition and form recognition.

Διαχείριση Ταξιδιών & Εξοδολογίων

Αυτοματοποιήστε την οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών από την αίτηση του εργαζομένου μέχρι και την διαχείριση του Εξοδολογίου. Παρέχετε στα στελέχη την δυνατότητα υποβολής εξόδων απομακρυσμένα μέσα από το κινητό και το tablet και καταργήστε επαναλαμβανόμενές εργασίες χαμηλής προστιθέμενης αξίας στο λογιστήριο.

Διαχείριση Συμβάσεων

Αυτοματοποιήστε τον κύκλο διαχείρισης των συμβάσεων από τον σχεδιασμό, την σύνταξη, την έγκριση μέχρι και την ανανέωση τους με ανάθεση ξεκάθαρων αρμοδιοτήτων στα διαφορετικά τμήματα της εταιρίας. Οργανώστε την τήρηση των αρχείων των συμβάσεων, του υποστηρικτικού υλικού και της σχετικής αλληλογραφίας σε ένα κεντρικό σημείο με διαβαθμισμένη πρόσβαση ανά τμήμα και χρήστη και εφαρμόστε αυστηρές πολιτικές για εξάλειψη νομικού ρίσκου κανονιστικής συμμόρφωσης.

Ψηφιακές Υπηρεσίες σε τρίτους

Προσφέρετε περιορισμένη πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες σε χρήστες εκτός της επιχείρησης (πελάτες, συνεργάτες) και βελτιώστε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σας.

Αυτόματες Ενημερώσεις (Email Notifications)

Ορίστε αυτόματες αποστολές ενημερώσεων, ώστε να μην χάνονται σημαντικές προθεσμίες όπως (λήξη πιστοποιητικών, συμβάσεων καθυστερήσεις πληρωμών, κλπ.)

Ασφάλεια & Διαφάνεια

Προστατεύστε έγγραφα με ευαίσθητα δεδομένα πελατών και εφαρμόστε αυστηρούς κανόνες πρόσβασης και διακίνησης της πληροφορίας. Διασφαλίστε την σωστή τήρηση εσωτερικών διαδικασιών, με πλήρη καταγραφή ενεργειών (audit trails).

Εργαλεία Σχεδίασης

Οι διαδικασίες της επιχείρησης, όσο πολύπλοκες και να είναι, σχεδιάζονται χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης κώδικα με τα low-code/no-code εργαλεία Papyros Form Designer και Workflow Designer.

Case Study / Testimonial

Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων αντιμετωπίζουν καθημερινά τις ίδιες προκλήσεις: χαμένα έγγραφα, χρονοβόρες διαδικασίες και καθυστερήσεις. Δείτε πώς η Modus έλυσε τα προβλήματα αυτά και αύξησε την παραγωγικότητα, εξοικονομώντας χρόνο, κόστος και χώρο αποθήκευσης αλλά και τυποποίησε τις εργασίες, επιτυγχάνοντας κανονιστική συμμόρφωση.

shutterstock 608625857 scaled

Δείτε πως η Περιφέρεια Κρήτης ψηφιοποίησε και αυτοματοποίησε τις διαδικασίες σχετικά με τους φακέλους τεχνικών έργων, μέσω της πλατφόρμας Papyros.

Case Study: Περιφέρεια Κρήτης

Δείτε πως η Περιφέρεια Κρήτης ψηφιοποίησε και αυτοματοποίησε τις διαδικασίες σχετικά με τους φακέλους τεχνικών έργων, μέσω της πλατφόρμας Papyros.

TITAN

Δείτε πως ο ΤΙΤΑΝ ΑΕ αυτοματοποίησε τις διαδικασίες προμηθειών, διαγωνισμών και συμβάσεων, με το Papyros ECM.

Case Study TITAN AE

Δείτε πως ο ΤΙΤΑΝ ΑΕ αυτοματοποίησε τις διαδικασίες προμηθειών, διαγωνισμών και συμβάσεων, με το Papyros ECM.

shutterstock 1114768409 scaled

Δείτε εδώ πώς η Fraport Greece αυτοματοποίησε τις διαδικασίες επαγγελματικών ταξιδιών μειώνοντας σημαντικά το χρόνο αλλά και το κόστος αυτών.

Case Study: Fraport Greece

Δείτε εδώ πώς η Fraport Greece αυτοματοποίησε τις διαδικασίες επαγγελματικών ταξιδιών μειώνοντας σημαντικά το χρόνο αλλά και το κόστος αυτών.

Ο κλάδος των αεροδρομίων διακρίνεται για τον προσανατολισμό του σε τεχνολογικά αναβαθμισμένες και πρωτοπόρες λύσεις που συμβάλουν στην ενίσχυση της «ηλεκτρονικοποίησης» και της ψηφιοποίησης των λειτουργιών τους. Για το λόγο αυτό, λύσεις που μειώνουν τη χρήση χαρτιού και συμβάλουν στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος εξετάζονται κατά προτεραιότητα και εντάσσονται στο λειτουργικό περιβάλλον του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Από αυτή την άποψη η πλατφόρμα Papyros έχει βελτιστοποιήσει κατακόρυφα την ταχύτητα διεκπεραίωσης αλλά και την ασφάλεια φύλαξης του περιεχομένου των εγγράφων, ελαχιστοποιώντας τη χρήση χαρτιού και αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες ψηφιακής αρχειοθέτησης σε ασφαλές περιβάλλον.

Αλέξανδρος Ζιώμας
Director, Information Technology & Telecommunications Business Unit at Athens International Airport

το πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και για να πετύχουμε καλύτερη διαχείριση εγγράφων ανάμεσα στα 15 σημεία που έχει δραστηριότητες η Fraport Greece, συνεργαστήκαμε με τη Modus και την πλατφόρμα Papyros. Στόχος των προσπαθειών μας είναι η βελτιωμένη συνεργασία και η αποτελεσματικότητα, όπως επίσης οι μειωμένοι χρόνοι έγκρισης και η πιστή τήρηση της εταιρικής συμμόρφωσης και διακυβέρνησης.

John Theofilos
Head of IT & Telecoms Unit, Fraport Greece

Ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο που λειτουργεί από οπουδήποτε, οποτεδήποτε, σε οποιαδήποτε συσκευή. Η δυνατότητα που μας έδωσε η πλατφόρμα Papyros να μπορούμε να εργαστούμε όχι μόνο από το γραφείο μας αλλά μέσω web ή mobile μας έχει προσφέρει μεγάλη ευελιξία και έχει αυξήσει σημαντικά την παραγωγικότητά μας.

Άννα Παπακώστα
Προϊσταμένη Διοικητικών Υπηρεσιών, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Με τη χρήση της πλατφόρμας Papyros της Modus, καταφέραμε να μετασχηματίσουμε ψηφιακά τη διαδικασία διαχείρισης των εισερχομένων εγγράφων. Το αποτέλεσμα ήταν η ταχύτερη ολοκλήρωση των διαδικασιών, χωρίς λάθη και παραλείψεις, και παράλληλα, η ενημέρωση των ενδιαφερόμενων σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την εξάλειψη της χρήσης του χαρτιού, συμβάλλουμε ενεργά στη βελτίωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.

Πάνος Τσιάκης, PhD
Διευθυντής Επιχειρησιακών Εφαρμογών, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΕ

Συνεργαστήκαμε με την Modus επειδή διαθέτει την πιο ευέλικτη πλατφόρμα διαχείρισης εγγράφων και αυτοματισμού ροής εργασιών. Το σύστημα Papyros μας επέτρεψε πραγματικά να επανεξετάσουμε τις διαδικασίες μας και να τις αυτοματοποιήσουμε, πάντα σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς. Συνεχίζουμε ακόμα και σήμερα, να προσθέτουμε νέες ροές στον Papyros αφού μας δίνει την δυνατότητα κάλυψης νέων αναγκών. Βασικός παράγοντας για την επιλογή μας να συνεργαστούμε με τη Modus ήταν η πλατφόρμα Papyros. Μέσω αυτής όχι μόνο αυτοματοποιήσαμε τις διαδικασίες μας αλλά συνεχίζουμε ακόμα και σήμερα να προσθέτουμε νέες ροές (workflows) αφού μας δίνει την δυνατότητα κάλυψης νέων επιχειρησιακών αναγκών που προκύπτουν.

Ευάγγελος Πασχάλης
Διευθυντής Μηχανογράφησης, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Συνεργαστήκαμε με την Modus επειδή διαθέτει την πιο ευέλικτη πλατφόρμα διαχείρισης εγγράφων και αυτοματισμού ροής εργασιών. Το σύστημα Papyros μας επέτρεψε πραγματικά να επανεξετάσουμε τις διαδικασίες μας και να τις αυτοματοποιήσουμε, πάντα σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς. Η καθημερινή ροή εργασίας σε αρκετά τμήματα των κεντρικών  γραφείων απλουστεύτηκε και τυποποιήθηκε και σε συνδυασμό με την ελαχιστοποίηση του ανθρώπινου λάθους έχει επιφέρει μεγάλη αύξηση παραγωγικότητας.

Ελένη Τσιτσοπούλου
IT Director, Jumbo

Εκ μέρους της Ορίζων Ασφαλιστικής Εταιρίας θα ήθελα να επισημάνω ότι η λειτουργία του Papyros έχει φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα στην διαχείριση των εταιρικών εγγράφων και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών. Παράλληλα συνεισφέρει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας  και στην χρήση λιγότερων χάρτινων πόρων. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι η εύκολη διασύνδεση / συνεργασία με το ERP σύστημα της εταιρίας, γεγονός που πολλαπλασιάζει την επιχειρησιακή του αξία.

Τσακαρισιάνος Χριστόφορος
Data Protection Officer, Ορίζων Ασφαλιστική

Modus is among the top 20 companies that stand out in terms of professionalism and quality of results. Congratulations for the flawless collaboration, your patience and your expertise in offering your solutions

Eleni Tsitsopoulou2
CIO Jumbo SA

Χαρακτηριστικά Πλατφόρμας

Η πλατφόρμα Διαχείρισης Επιχειρησιακού Περιεχομένου και Αυτοματοποίησης Ροών Εργασίας Papyros ECM παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για καλύτερη λήψη αποφάσεων, πλήρη συμμόρφωση με κανονισμούς ποιότητας, τυποποίηση και επιτάχυνση των εσωτερικών διαδικασιών της εμπορικής επιχείρησής.

Ψηφιοποίηση και Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ψηφιοποίησης της πλατφόρμας Papyros ECM και καταργήσετε την φυσική αρχειοθέτηση επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση πόρων.

Διαχείριση Υποθέσεων

Οργανώστε αλληλογραφία με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές σε υποθέσεις (Προμήθειες, Έξοδα, Εισαγωγές από το εξωτερικό, Παράπονα Πελατών, Προσωπικού, Εισπράξεις, Νέα Προϊόντα ) και αποκτήστε πλήρη εικόνα της πορείας του κάθε ζητήματος.

Τυποποίηση & Αυτοματοποίηση Διαδικασιών

Τυποποιήστε και αυτοματοποιήστε επιχειρησιακές διαδικασίες αξιοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης ηλεκτρονικών φορμών και ροών εργασίας και επιταχύνετε σημαντικά την συνεργασία των τμημάτων της εταιρίας.

Αυτόματη Αρχειοθέτηση Εκδιδόμενων Εγγράφων

Αρχειοθετήστε με αυτοματοποιημένο τρόπο όλα τα εκδιδόμενα έγγραφα των back-office εφαρμογών της επιχείρησης με τη χρήση λειτουργίας εικονικού εκτυπωτή “Print to Papyros” και καταργήστε την φυσική εκτύπωση όπου δεν είναι απαραίτητη.

Σύλληψη Δεδομένων από Έγγραφα

Αξιοποιήστε τα εργαλεία σύλληψης δεδομένων (Data Capture, OCR, OMR, Barcode και Form Recognition) και τις διασυνδέσεις της πλατφόρμας Papyros με τα προϊόντα έξυπνης ανάγνωσης εγγράφων της ABBYY ή και άλλων κατασκευαστών και καταργήστε την χρονοβόρα εργασία της καταχώρησης στοιχείων από έγγραφα.

Διασύνδεση με τρίτα συστήματα

Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείτε το προσωπικό σας με πολλές διαφορετικές εφαρμογές. Μπορείτε να παρέχετε πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες στο περιβάλλον που είναι εξοικειωμένος ο χρήστης, σεβόμενοι τις ιδιαιτερότητες της κάθε τεχνικής υποδομής ERP, αξιοποιώντας την μεγάλη γκάμα διασυνδέσεων της πλατφόρμας.

Τυποποίηση & Πρότυπα Εγγράφων

Αξιοποιήστε την αυτοματοποιημένη παραγωγή εγγράφων με την χρήση προτύπων της εφαρμογής Papyros ECM και κερδίστε πολύτιμο χρόνο στην επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες σας.

Αυτόματες Ενημερώσεις (Email Notifications)

Ορίστε αυτόματες αποστολές ενημερώσεων, ώστε να μην χάνονται σημαντικές προθεσμίες όπως (λήξη πιστοποιητικών, συμβάσεων, καθυστερήσεις πληρωμών κλπ.)

Ασφάλεια & Διαφάνεια

Προστατεύστε έγγραφα με ευαίσθητα δεδομένα πελατών και προμηθευτών σας και εφαρμόστε αυστηρούς κανόνες πρόσβασης και διακίνησης της πληροφορίας εντός της επιχείρησης. Διασφαλίστε την σωστή τήρηση εσωτερικών διαδικασιών, με πλήρη καταγραφή όλων ενεργειών των χρηστών (audit trails).

Εργαλεία Σχεδίασης Low – Code / No – code

Οι διαδικασίες της επιχείρησης, όσο πολύπλοκες και να είναι, σχεδιάζονται χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης κώδικα με τα εργαλεία σχεδίασης λύσεων Papyros Form Designer, Papyros Workflow Designer.

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ψηφιοποίησης της πλατφόρμας Papyros ECM και καταργήσετε την φυσική αρχειοθέτηση επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση πόρων.

Οφέλη

Μείωση λειτουργικού κόστους από την κατάργηση της φυσικής αρχειοθέτησης
Ταχύτερη διεκπεραίωση των προμηθειών, ελαχιστοποίηση του χρόνου πληρωμής παραστατικών
Συμμόρφωση με κανονισμούς και διαδικασίες (π.χ. ISO, GDPR)
Απλοποίηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών και των ροών εργασίας
Αυξημένη ασφάλεια, παρέχοντας πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους χρήστες
Εποπτεία και έλεγχος σε οποιοδήποτε στάδιο της των εσωτερικών διαδικασιών
Ταχύτερη λήψη αποφάσεων, με τη βοήθεια τυποποιημένων αναφορών και στατιστικών
Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών