Οι διαδικασίες διαχείρισης ζημιών είναι χρονοβόρες και περίπλοκες, καθώς περιλαμβάνουν την παραλαβή και έλεγχο μεγάλου όγκου εγγράφων, την συνεργασία πολλών διαφορετικών ρόλων εντός του τμήματος και τη συχνή ενημέρωση και επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.
Με την πλατφόρμα Papyros ECM μπορείτε να ψηφιοποιήσετε και να επιταχύνετε τις διαδικασίες διακανονισμού, να μειώσετε σημαντικά λειτουργικά κόστη και να εφαρμόστε αυστηρές πολιτικές ασφάλειας.
Δραστική μείωση λειτουργικού κόστους με την κατάργηση της φυσικής αρχειοθέτησης και διακίνησης εγγράφων
Επιτάχυνση & Έλεγχος διαδικασιών
Εξοικονόμηση χρόνου στην διεκπεραίωση και τεκμηρίωση όλων των διαχειριστικών διαδικασιών του τμήματος
Κανονιστική Συμμόρφωση
Πλήρης διαφάνεια, έλεγχος και αποφυγή λαθών στις εσωτερικές πολιτικές και διαδικασίες. Διασφάλιση ευαίσθητων πληροφοριών πελατών, συμμόρφωση με νόμους και κανονισμούς (ISO, GDPR) και ελαχιστοποίηση του νομικού ρίσκου
Χαρακτηριστικά Λύσης
Αυτοματοποιήστε τον κύκλο διαχείρισης ζημιών αξιοποιώντας τα εργαλεία διαχείρισης εγγράφων και ροών εργασίας της πλατφόρμας Papyros ECM.
Ψηφιοποίηση και Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση
Ψηφιοποιείστε παλαιότερο αρχείο, εξοικονομήστε μέσα και χώρους αποθήκευσης από την κατάργηση της ανάγκης φυσικής αρχειοθέτησης. Ορίστε ειδικές πολιτικές πρόσβασης, διακίνησης και καταστροφής των ψηφιοποιημένων εγγράφων και διασφαλίστε τη συμμόρφωση της επιχείρησης με διεθνείς νομοθεσίες και κανονισμούς. (ISO, GDPR κλπ.)
Αυτοματοποίηση Διαδικασιών
Σχεδιάστε γρήγορα και ευέλικτα ροές εργασίας με τα γραφικά εργαλεία Papyros Workflow Designer και Form Designer και αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες διαχείρισης ζημιών από τον έλεγχο δικαιολογητικών μέχρι και την τελική αποζημίωση. Εφαρμόστε εκτενείς κανόνες απαραίτητων δικαιολογητικών, διεκπεραίωσης και κλιμάκωσης αιτημάτων με βάση το οργανόγραμμα της επιχείρησης και τις επιμέρους πολιτικές.
Ψηφιακές Υπογραφές EIDAS
Υπογράψτε ψηφιακά συμβάσεις και άλλα έγγραφα με πελάτες και συνεργάτες σε λίγα δευτερόλεπτα από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet. Χρησιμοποιήστε Εγκεκριμένη (Qualified) Ψηφιακή Υπογραφή και καταργήστε πλήρως την χειροκίνητη έγχαρτη διαδικασία.
Διασύνδεση με τρίτα συστήματα
Μπορείτε να παρέχετε πρόσβαση σε έγγραφα και διαδικασίες στο περιβάλλον που είναι εξοικειωμένος ο χρήστης, αξιοποιώντας την μεγάλη γκάμα διασυνδέσεων της πλατφόρμας.
Αναφορές & Δείκτες
Παρακολουθήστε συγκεντρωτικά την διαχείριση εκκρεμών ζημιών ανά στάδιο διεκπεραίωσης αξιοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης λεπτομερών αναφορών και δεικτών παραγωγικότητας της πλατφόρμας Papyros ECM.
Ασφάλεια
Διασφαλίστε τις ευαίσθητες πληροφορίες και έγγραφα με την εφαρμογή αυστηρών κανόνων πρόσβασης. Ενισχύστε την διαφάνεια και τον έλεγχο στις διαδικασίες της επιχείρησης, ορίζοντας κανόνες καταγραφής ενεργειών των χρηστών (audit trails).
Τυποποίηση & Πρότυπα Εγγράφων
Επιταχύνετε την έκδοση τυποποιημένων εγγράφων όπως επιστολές, αιτήσεις και ενημερώσεις πελατών και συνεργατών για την προσκόμιση δικαιολογητικών, με την αξιοποίηση της λειτουργίας παραγωγής εγγράφων από πρότυπα και εξοικονομήστε σημαντικό χρόνο στις καθημερινές δραστηριότητες τους τμήματος διαχείρισης ζημιών .
Αρχειοθέτηση Αλληλογραφίας
Αρχειοθετήστε και πρωτοκολλήστε την καθημερινή αλληλογραφία με πελάτες και συνεργάτες κατευθείαν από το Inbox των εισερχόμενων email. Χαρακτηρίστε τα έγγραφα που λαμβάνετε με χρήσιμα στοιχεία (metadata) για τον ασφαλισμένο, το κλάδο, τον αριθμό ζημιάς κλπ., ώστε να μπορείτε να τα αναζητήσετε εύκολα και γρήγορα.
Διαχείριση Υποθέσεων
Συγκεντρώστε αιτήσεις, αλληλογραφία, δικαιολογητικά, και χρήσιμες πληροφορίες από τρίτα συστήματα σε Υποθέσεις Φάκελων Ζημιάς προς διεκπεραίωση. Προωθήστε την κάθε υπόθεση στους υπεύθυνους για έλεγχο, σχόλια και λήψη αποφάσεων.
Portal Αυτο-εξυπηρέτησης
Μειώστε δραστικά τους χρόνους διεκπεραίωσης ζημιών όλων των κλάδων προσφέροντας σε πελάτες και συνεργάτες ηλεκτρονικές φόρμες κατάθεσης αιτημάτων και δικαιολογητικών προς διακανονισμό. Αξιοποιήστε τα εργαλεία παραμετροποίησης του περιβάλλοντος της εφαρμογής για να δημιουργήστε εξατομικευμένες σελίδες για τους πελάτες σας με χρήσιμες πληροφορίες για την πρόοδο των αιτημάτων τους.
Ψηφιοποιείστε παλαιότερο αρχείο, εξοικονομήστε μέσα και χώρους αποθήκευσης από την κατάργηση της ανάγκης φυσικής αρχειοθέτησης. Ορίστε ειδικές πολιτικές πρόσβασης, διακίνησης και καταστροφής των ψηφιοποιημένων εγγράφων και διασφαλίστε τη συμμόρφωση της επιχείρησης με διεθνείς νομοθεσίες και κανονισμούς. (ISO, GDPR κλπ.)
Οφέλη
Δραστική μείωση λειτουργικού κόστους με την κατάργηση της φυσικής αρχειοθέτησης και διακίνησης εγγράφων
Ενοποίηση κρίσιμων εγγράφων και πληροφοριών από τρίτα συστήματα IRP, CRM, Portals, Email κλπ.
Μείωση Χρόνου Απόκρισης σε αιτήματα ζημιών για ταχύτερες αποζημιώσεις
Γρήγορη και Ευέλικτη Ανάπτυξη Portals Αυτό-εξυπηρέτησης
Εξοικονόμηση χρόνου στην διεκπεραίωση και τεκμηρίωση όλων των διαχειριστικών διαδικασιών του τμήματος
Πλήρης διαφάνεια, έλεγχος και αποφυγή λαθών στις εσωτερικές πολιτικές και διαδικασίες
Διασφάλιση ευαίσθητων πληροφοριών πελατών, συμμόρφωση με νόμους και κανονισμούς (ISO, GDPR) και ελαχιστοποίηση του νομικού ρίσκου
Demo on demand
Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.