Διαχείριση  Αιτημάτων

Διαμορφώστε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον διαχείρισης αιτημάτων μέσω portal, τυποποιημένα & αυτοματοποιημένα, με το Papyros ECM. Διευκολύνετε τους συναλλασσόμενούς σας ενώ ταυτόχρονα επιταχύνετε τις εσωτερικές σας διαδικασίες, με ειδικά workflows ανά κατηγορία αιτήματος.

Η πλατφόρμα Papyros ECM παρέχει ένα πλήρες, ασφαλές και εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης το οποίο παραμετροποιείται και εφαρμόζεται σε όλες τις επιμέρους επιχειρησιακές ροές εργασίας.

Χαρακτηριστικά Λύσης

Διαχειριστείτε τα αιτήματα (εργαζομένων, πελατών, συνεργατών, πολιτών) ψηφιακά και μειώστε σημαντικά τα λειτουργικά κόστη και τον χρόνο διαχείρισης, αξιοποιώντας την πλατφόρμα Papyros ECM.

Σύνδεση μέσω TaxisNet

Η πιστοποίηση χρηστών γίνεται μέσω TaxisNΕΤ, με ταχύτητα και ασφάλεια

Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση

Το κάθε αίτημα, ανάλογα με την κατηγορία του και μαζί με όλα τα υποβληθέντα έγγραφα διακινείται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα προς επίλυση

Ενημερώσεις (Notifications)

Email ειδοποιήσεις αποστέλλονται αυτόματα σε κάθε βήμα της διαδικασίας, ενημερώνοντας κατάλληλα τον αιτούντα για την πορεία του αιτήματός του.

Ψηφιακές Υπογραφές

Διασφαλίζετε την εγκυρότητα των πληροφοριών καθώς και την κανονιστική συμμόρφωση της επιχείρησης σας με την αξιοποίηση των ψηφιακών υπογραφών κατά την έγκριση διαδικασιών και εγγράφων.

Δικαιώματα & Εξουσιοδοτήσεις

Μέσω του εκτενούς περιβάλλοντος διαχείρισης της πλατφόρμας Papyros μπορείτε να εφαρμόσετε κανόνες πρόσβασης σε χρήστες, έγγραφα και άλλες οντότητες της οργάνωσης της επιχείρησης, καλύπτοντας κάθε πιθανή πολιτική ασφάλειας.

Εκτενείς Αναφορές & Δείκτες Απόδοσης (KPIs)

Παρακολουθήστε σε αληθινό χρόνο την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας και τα αποτελέσματα του σχεδιασμού της διοίκησης, σε όλα τα στάδια των διαδικασιών σας ορίζοντας εκτενείς αναφορές και μετρήσιμους δείκτες απόδοσης (Reports & KPIs). Ανακαλύψτε τα σημεία συμφόρησης (bottlenecks) και προβείτε σε διορθωτικές παρεμβάσεις.

Καταγραφή Ενεργειών (Audit Logs)

Κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται εντός της πλατφόρμας αποθηκεύεται εντός του ιστορικού της κάθε διαδικασίας προσφέροντας πλήρη εικόνα στο προσωπικό για την πορεία του κάθε ζητήματος.

Εργαλεία Διασύνδεσης με Τρίτα Συστήματα

Διασυνδέοντας το σύστημα Papyros ECM με την υπάρχουσα υποδομή της επιχείρησής σας, το προσωπικό σας δεν θα χρειαστεί να κάνει διπλές καταχωρίσεις, ή να συγκεντρώνει πληροφορίες από διάσπαρτα σημεία για να διεκπεραιώσει τις καθημερινές του εργασίες. Αντιθέτως μπορείτε να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα του Papyros από το περιβάλλον στο οποίο είναι εξοικειωμένοι μέσω των εργαλείων διασύνδεσης της πλατφόρμας Papyros ECM με τις back-office εφαρμογές της επιχείρησης

Εναλλακτικά Περιβάλλοντα Χρήσης

Τα αιτήματα μπορούν να υποβληθούν όχι μόνο μέσω του Papyros Web Client αλλά πλέον και μέσω κινητού.

Η πιστοποίηση χρηστών γίνεται μέσω TaxisNΕΤ, με ταχύτητα και ασφάλεια

Οφέλη

Αναβάθμιση προσφερόμενων υπηρεσιών
Κατάργηση φυσικής διακίνησης εγγράφων
Ψηφιακή διαχείριση αιτημάτων με τυποποιημένο κι αυτοματοποιημένο τρόπο.
Επιτάχυνση διαδικασίας διεκπεραίωσης αιτημάτων
Σαφής εικόνα της κατάστασης, με αναφορές, στατιστικά και KPIs
Ταχύτερη εξυπηρέτηση συναλλασσομένων
Demo | modus.gr
Demo | modus.gr

Demo on demand

Δείτε live πώς μπορείτε να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας με την πλατφόρμα Papyros ECM.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ DEMO